עוד יום של שגרה/ביקור אצל רופא
בחיים כמו בחיים, יש דברים שלא משתנים ואכן יש מישהו שלא מכיר את ההרגשה שכדאי לבקר את הרופא (שיניים, משפחה,ילדים...)?כל מפגש שכזה מציף אותי בשאלות , רגשות, חרדות.. פחד מכאב, כמה זמן איאלץ להמתין?באמת זה הכרחי???? ואז אני מגיעה אל חדר ההמתנה ולא מספיק שיושב לי על הכתף שדון שמשכנע אותי לצאת החוצה, גם חדר ההמתנה (ברוב המקרים) הוא כזה עייף, חסר הבעה,לא מזמין ,משעמם ובקיצור-לא מכיל אותי בכלל, ואז אני שואלת את עצמי...ל מ ה לעזאזל לא הושקעה כאן קצת מחשבה, אהבה?
מחקרים מראים,שלפינה זו תועלת רבה וממש כשם שחשוב שהאווירה בקליניקה/משרד תהיה נעימה, אסתטית ומקצועית כך גם על פינת ההמתנה לשדר את אותה התחושה.
לעיצוב פינה זו תועלת רבה והיא תשפיע בהכרח על החוויה של הלקוח. ככל שהחוויה שלו תהיה נעימה ,רגועה ואף בטוחה כך הפגישה תהיה בהכרח טובה יותר ובמקביל, תשפיע על רצונו לחזור ולהשתמש בשירותיך לאורך זמן.(כלל מספר אחד בשימור לקוחות)
אציין 5 כללי אצבע לשם יצירת חלל נעים ומזמין. הכללים הם:
צבע-בחרו קיר אחד וצבעו אותו בצבע שונה משאר הקירות לשם יצירת עניין.
מיקום הרהיטים-סידור הפריטים בחלל באופן נוח ונכון. (לדוגמא, אל תמקמו כורסא/ספה כאשר גב הלקוח פונה אל דלת הכניסה)
סטיילינג-אבזרו את החדר בטקסטיל ואקססוריז (וילון, כריות, שטיח, תמונה עציץ והיד עוד נטויה..)
תאורה-השקיעו בגופי תאורה לפי האווירה אותה אתם שואפים ליצור ( לדוגמא: פלורסנט המאיר באור לבן נוטה להיות מקושר במחשבתם של אנשים רבים כמקום קר ומנוכר ממש כמו השהייה בבית חולים - בהחלט לא החוויה המבוקשת..)
נ ש מ ה – הכניסו אופי ונגיעה אישית הייחודית רק לכם לפינה זו על מנת שהלקוח ירגיש שחשבתם עליו השקעתם בו וזמנו חשוב ממש כמו שלכם.
לסיכום, כאשר ההמתנה נעימה השהות במקום זה בהחלט טובה יותר ואפילו יוצרת ציפייה לפעם הבאה.
"אם אתה יכול לחלום על זה אתה יכול לעשות את זה." (וולט דיסני)
אשמח לעמוד לשירותכם, מיטל.
בברכה,
מיטל מיכאלי - עיצוב פנים
054-4370176
נמצאת בפייסבוק : מיטל מיכאלי סטודיו בוטיק
מוזמנים לאתר שלי:
http://meitalms.wix.com/meital-studiobotiqe
יום נפלא